
Hallo Handballfan,
Heb je vragen over je klantenaccount of je bestelling? Hier vind je talrijke antwoorden op verschillende onderwerpen.
Je klantenaccount
Hoe maak ik een klantenaccount aan?
Klik in het inlogvenster op de link “Nog geen klant? Klik hier!”, vul alle verplichte velden gemarkeerd met een * in en klik vervolgens op “Account aanmaken”.
Je voordelen:
Als geregistreerde klant kunt u op elk moment uw bestellingen, de huidige verzendstatus en uw trackingnummer bekijken en eenvoudig facturen en retourbonnen downloaden. Bovendien vindt u in uw klantenaccount al uw informatie op één plek en kunt u uw gebruikersgegevens, uw adressen en uw verlanglijstje beheren.
Kan ik ook als gast bestellen?
Ja, natuurlijk kun je bij ons ook als gast bestellen. Na je bestelling sturen we je alle benodigde documenten per e-mail toe. Plaats hiervoor de gewenste artikelen in het winkelmandje en klik vervolgens op ‘Afrekenen’. In de volgende stap kun je kiezen of je een klantaccount aanmaakt of als gast bestelt.
Voordelen van een klantaccount:
Als geregistreerde klant kun je op elk moment je bestellingen, de huidige verzendstatus en je trackingnummer bekijken en eenvoudig facturen en retourbonnen downloaden. Bovendien vind je in je klantaccount al je informatie op één plek en kun je je gebruikersgegevens, adressen en verlanglijstje beheren.
Geen probleem! Klik bij het inloggen op de link “Wachtwoord vergeten?” en voer daar het e-mailadres in waarmee je je klantaccount hebt aangemaakt. Vervolgens sturen we je een link per e-mail waarmee je het huidige wachtwoord kunt resetten en een nieuw wachtwoord kunt instellen. Houd er rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat je de e-mail ontvangt. Controleer ook je spamfolder als je geen e-mail hebt ontvangen.
Ben je je wachtwoord niet vergeten, maar wil je het wijzigen? Log dan in op je klantenaccount. Onder het menu-item ‘Gebruikersgegevens’ kun je een nieuw wachtwoord instellen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord of gebruikersgegevens wijzigen?
Je kunt je wachtwoord wijzigen in je klantaccount onder het menu-item ‘Gebruikersgegevens’. Daar kun je ook je naam of adres aanpassen. Wil je je e-mailadres wijzigen? Stuur ons dan een e-mail met je oude en nieuwe contactgegevens. Neem contact op met de klantenservice.
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik in het aanmeldvenster op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Daar kun je je huidige wachtwoord resetten en een nieuw wachtwoord instellen.
Waar vind ik mijn bestellingen?
Als geregistreerde klant vind je een overzicht van al je eerdere bestellingen in je gebruikersaccount onder het menu-item ‘Je bestellingen’.
Na het afronden van de bestelling hebben we je bovendien alle informatie over je bestelling per e-mail toegestuurd. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spamfolder. Anders helpt onze klantenservice je graag verder.
Hoe stuur ik een artikel terug?
Als geregistreerde klant kun je onder het menu-item ‘Je bestellingen’ een overzicht van je eerdere bestellingen bekijken.
Een gedetailleerde retourinstructie vind je onderaan de winkelpagina onder ‘Retouren en herroeping’. Daar kun je je retourzending aanmelden en een DHL-label of QR-code downloaden.
Klik rechtsboven op de website op je klantenaccount en vervolgens op de knop ‘Uitloggen’. Je bent dan uitgelogd uit je klantenaccount.
Hoe kan ik mijn klantaccount verwijderen?
Neem hiervoor per e-mail contact op met onze klantenservice en wij zullen ervoor zorgen dat je klantaccount wordt verwijderd. Hier kun je contact opnemen met de klantenservice!
Verzenden & Levering
De verwachte verzenddatum vind je in de orderbevestiging die we je na het afronden van de bestelling per e-mail hebben gestuurd. Zodra we je pakket hebben verzonden, ontvang je een e-mail met je trackingnummer om je pakket te volgen. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst je spamfolder. Anders helpt onze klantenservice je graag verder.
Als geregistreerde klant kun je in je gebruikersaccount onder ‘Je bestellingen’ de huidige status en de verwachte verzenddatum bekijken. Nadat we je pakket hebben verzonden, verandert de status in ‘verzonden’. Zodra het trackingnummer beschikbaar is, wordt dit ook in je klantenaccount weergegeven.
Waarom heb ik slechts een gedeeltelijke levering ontvangen?
We willen je bestelling zo snel mogelijk leveren. Als artikelen uit je bestelling op verschillende locaties zijn opgeslagen, splitsen we de bestelling op in meerdere pakketten. Deze service is gratis voor je, dus er zijn geen extra verzendkosten voor je. Als je bestelling meerdere deelleveringen bevat, kun je dit bekijken in je klantaccount onder ‘Je bestellingen’. Bovendien ontvang je van ons een e-mailbericht zodra we een pakket naar je hebben verzonden.
Waarom is mijn bestelling over meerdere pakketten verdeeld?
We willen je bestelling zo snel mogelijk leveren. Als artikelen uit je bestelling op verschillende locaties zijn opgeslagen, splitsen we de bestelling op in meerdere pakketten. Deze service is gratis voor jou, dus er zijn geen extra verzendkosten voor jou.
Als je bestelling meerdere deelleveringen bevat, kun je dit zien in je klantaccount onder ‘Je bestellingen’. Bovendien ontvang je van ons een e-mailbericht zodra we een pakket naar je hebben verzonden.
Kan ik de artikelen toch samen in één pakket terugsturen?
Stuur de artikelen in afzonderlijke pakketten terug. Bij de retourmelding moet je telkens het transactienummer voor de deellevering vermelden.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Het maakt niet uit hoeveel artikelen, of voor welke waarde je bestelt bij Weplayhandball.nl. Je betaalt binnen Nederland 5,95 euro voor bestellingen tot 70,00 euro. Vanaf een bestelling van 70,00 euro betaalt je geen verzendkosten (uitgezonderd artikelen met vastgestelde afwijkende verzendkosten).
Bestellingen voor het buitenland zijn vanaf een bestelwaarde van 250,00 euro vrij van verzendkosten (uitgezonderd artikelen met vastgestelde afwijkende verzendkosten).
Voor bestellingen tot 250,00 euro hanteren wij de volgende tarieven:
België, Duitsland, Luxemburg: 7,95 euro
Overige landen binnen Europa: 40,00 euro
Overige landen buiten Europa: op aanvraag.
Artikelen die op voorraad zijn, worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden. Artikelen die niet op voorraad zijn, hebben een afwijkende levertijd, afhankelijk van de beschikbaarheid bij de fabrikant. Houd er ook rekening mee dat artikelen met een individuele opdruk een extra verwerkingstijd hebben.
Als je bestelling meerdere artikelen met verschillende levertijden bevat, worden deze in één pakket verzonden. De verzenddatum is afhankelijk van het product met de langste levertijd.
De exacte informatie over de verwachte verzenddatum vind je op de productdetailpagina, in het winkelmandje en in de orderbevestiging die we je na het afronden van de bestelling per e-mail toesturen. Zodra we je pakket aan onze verzendpartner hebben overgedragen, ontvang je van ons een verzendbevestiging en een e-mail met je trackingnummer om je pakket te volgen.
Als geregistreerde klant kun je in je gebruikersaccount onder ‘Je bestellingen’ de huidige status en de verwachte verzenddatum bekijken. Zodra het pakket is verzonden, vind je daar ook het bijbehorende trackingnummer om je pakket te volgen.
Kan ik het adres achteraf wijzigen?
Wij kunnen alleen wijzigingen aanbrengen in het afleveradres als uw bestelling nog niet door ons is verwerkt of verzonden. Wijzigingen in het factuuradres kunnen doorgaans ook achteraf door ons worden aangebracht. Neem voor wijzigingsverzoeken contact op met onze klantenservice.
Is levering aan een afhaalpunt mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. In het adresveld heb je de mogelijkheid om de levering aan een “Packstation” te selecteren en daar je postnummer en de informatie over het Packstation in te voeren.
Waarom is mijn bestelling niet compleet?
Controleer of je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd en of er misschien nog een pakket onderweg is naar jou. Als je bestelling meerdere deelleveringen bevat, kun je dit zien in je klantaccount onder ‘Je bestellingen’. Bovendien ontvang je van ons een e-mailbericht zodra we een pakket naar je hebben verzonden.
Waarom is mijn bestelling over meerdere pakketten verdeeld?
We willen je bestelling zo snel mogelijk leveren. Als artikelen uit je bestelling op verschillende locaties zijn opgeslagen, splitsen we de bestelling op in meerdere pakketten. Deze service is gratis voor je, dus er zijn geen extra verzendkosten voor je.
Kan ik de artikelen toch samen in één pakket terugsturen?
Stuur de artikelen in afzonderlijke pakketten terug. Bij de retourmelding moet je telkens het transactienummer voor de deellevering vermelden.
Was kann ich tun, wenn ich einen falschen Artikel erhalten habe?
Es tut uns leid, wenn Du einen falschen Artikel erhalten haben solltest. Bitte wende Dich in diesem Fall an unseren Support. Teile uns mit, welchen Artikel Du bekommen hast und welcher dir fehlt. Wir werden eine Nachlieferung veranlassen, sofern der Artikel weiterhin verfügbar ist, oder die Erstattung für den ursprünglichen Artikel einleiten.
Retourneren & ruilen
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt ongedragen artikelen binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Een gedetailleerde retourinstructie vind je onderaan de winkelpagina onder “Retouren en herroeping”.
Als geregistreerde klant kun je onder het menu-item “Je bestellingen” een overzicht van je eerdere bestellingen bekijken.
Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij geen omruilingen kunnen aanbieden.
Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van retourzendingen tot 14 werkdagen kan duren. Het betaalde bedrag wordt vervolgens, afhankelijk van de gekozen betaalmethode in de bestelling, teruggestort op de betreffende rekening.
Is mijn retourzending aangekomen?
Zodra je retourzending bij ons is geregistreerd, ontvang je van ons een bevestiging van ontvangst per e-mail. Nadat je retourzending volledig is verwerkt, ontvang je nog een bevestigingsmail met een creditnota. Houd er rekening mee dat de verwerking van retourzendingen tot 14 werkdagen kan duren. Het betaalde bedrag wordt vervolgens, afhankelijk van de gekozen betaalmethode in de bestelling, teruggestort op de betreffende rekening.
Hoe kan ik controleren of mijn retourzending is aangekomen?
Bij de overdracht aan de verzenddienst ontvang je een verzendbewijs met je trackingnummer om de zending te volgen. Houd er rekening mee dat het na de levering nog een paar werkdagen kan duren voordat je retourzending in ons systeem is geregistreerd.
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst je spamfolder. Anders kan onze klantenservice je ook informatie geven over de huidige status.
Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?
De verwerkingstijd van retourzendingen kan tot 14 werkdagen duren. Het betaalde bedrag wordt vervolgens, afhankelijk van de gekozen betaalmethode in de bestelling, teruggestort op de betreffende rekening.
Onder “Retouren en herroeping” vind je meer informatie over retourzendingen.
Is de retourzending gratis voor mij?
Binnen Nederland is het retourneren voor jou gratis. Als je vanuit het buitenland iets wilt retourneren, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. Bij retourzendingen vanuit Zwitserland wordt € 7,50 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Onder “Retouren en herroeping” vind je meer informatie over het retourneren van artikelen.
Kan ik meerdere bestellingen in één pakket terugsturen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Gelieve verschillende bestellingen niet samen te verzenden.
Omruilen is helaas niet mogelijk. Als een artikel niet past, vragen we je het artikel naar ons terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Onder ‘Retouren en herroeping’ vind je meer informatie over retourneren.
Hoe kan ik een artikel reclameren?
Het spijt ons als je een defect artikel hebt ontvangen. In dat geval kun je het artikel binnen de wettelijke garantieperiode naar ons terugsturen. Gedetailleerde instructies vind je onder “Retouren en herroeping".
Betaling
De betaling van een bestelling bij Weplayhandball.nl loopt via onze partner Adyen. Nadat je de definitieve bestelling hebt gedaan word je voor de betaling automatisch gekozen betaalmethode gestuurd. Je kunt snel en veilig gebruik maken van één van de volgende online betaalmethoden:
- iDEAL
- VISA Card
- Maestro
- MasterCard
- Bancontact (voor Belgische klanten)
- Achteraf betalen via Klarna
- Vooruitbetaling
Is er een minimum bestelbedrag?
Er geldt geen minimum bestelbedrag. Binnen Duitsland is de verzending gratis bij bestellingen vanaf €70.
Hoe kan ik mijn tegoedbon inwisselen?
Je kunt je kortingscode direct in het winkelmandje invoeren onder het kopje ‘Heb je een kortingscode?’. Let daarbij op de juiste hoofdletters en kleine letters en op de minimale bestelwaarde die op de kortingsbon staat vermeld. Hier vind je gedetailleerde instructies.
Hoe wordt het bedrag terugbetaald nadat ik mijn bestelling heb geretourneerd?
De terugbetaling gebeurt altijd via de betaalmethode die je bij je bestelling hebt gekozen. Meer informatie over het onderwerp is te vinden onder “Retouren en herroeping”.
Zodra je bestelling naar je is verzonden, wordt de factuur automatisch per e-mail naar je verzonden. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook je spamfolder. Als geregistreerde klant kun je je factuur bekijken in je klantaccount onder het menu-item ‘Je bestellingen’.
Bestelling
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je nog een artikel toevoegen of verwijderen? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Als de bestelling nog niet is verwerkt, kunnen we nog wijzigingen aanbrengen. Een geplaatste bestelling kan helaas niet meer worden geannuleerd.
Wat kan ik doen als mijn gewenste maat is uitverkocht?
In onze winkel wordt altijd de huidige beschikbare voorraad weergegeven. Kom dus op een later tijdstip nog eens terug naar onze winkel of neem contact op met onze klantenservice. Wij geven je graag informatie over of het door jou gewenste artikel binnen afzienbare tijd weer beschikbaar zal zijn.
Bij elk product staat een link naar onze maattabel. Daar vind je merkspecifieke omrekeningstabellen en maatgegevens.
Een klein deel van de artikelen is ook te bekijken in onze showroom in Nieuwegein. Wil je langskomen, neem dan eerst contact met ons op, want een groot deel van ons assortiment ligt in ons centrale magazijn in Duitsland.
Cadeaubonnen
Waar kan ik een cadeaubon kopen?
In onze online shop kun een online cadeaubonkopen. De online cadeaubon sturen we je binnen één werkdag als pdf-bestand per e-mail toe, zodat je deze zelf kunt afdrukken. Hier kun je de cadeaubonnen in onze shop kopen.
Hoe kan ik mijn cadeaubon inwisselen?
Je kunt de kortingscode in het winkelmandje onder ‘Heb je een kortingscode?’ inwisselen. Hier vind je gedetailleerde instructies.
Waarom kan ik mijn cadeaubon niet inwisselen?
Controleer eerst de minimale bestelwaarde die op de voucher staat vermeld en let op de juiste spelling (bijv. hoofdletters en kleine letters). Controleer ook hoe oud je voucher is, deze zijn over het algemeen slechts 3 jaar geldig. In zeldzame gevallen kan er ook een fout in de code zitten. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.
Teamsport
Waar kan ik informatie vinden over jullie aanbiedingen voor teams?
Een uitgebreid overzicht van onze aanbiedingen voor teams vind je op onze teamsportpagina. Daar vind je alles over onze setaanbiedingen, samenwerkingen en uitrustingscontracten.
Hoe kan ik een teamsport aanvraag indienen?
Ben je samen met je club op zoek naar nieuwe teamuitrusting? Dan kun je contact opnemen via [email protected].
Newsletter
Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Leuk dat je interesse hebt in onze nieuwsbrief. Je kunt je heel eenvoudig aanmelden via onze registratiepagina. Nadat je het formulier hebt verzonden, ontvang je een e-mail van ons. Klik op de link in de e-mail om de registratie te voltooien. Vervolgens ontvang je van ons een automatische bevestigingsmail met je persoonlijke kortingscode.
Houd er rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat je de e-mail ontvangt. Controleer ook je spamfolder als je geen e-mail hebt ontvangen.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Aan het einde van elke nieuwsbrief vind je een link waarmee je je kunt afmelden. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om je af te melden.
Hoe kan ik mijn nieuwsbriefcode inwisselen?
Na succesvolle registratie voor de nieuwsbrief ontvang je van ons een automatische bevestigingsmail met je persoonlijke kortingscode. Houd er rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat je de e-mail ontvangt. Controleer ook je spamfolder als je geen e-mail hebt ontvangen. Je kunt de kortingscode bij het afronden van je bestelling in het winkelmandje inwisselen.
Opmerking: om de kortingsbon te kunnen verzilveren, moet het winkelmandje de aangegeven minimale bestelwaarde hebben bereikt. De nieuwsbriefcode kan slechts één keer worden verzilverd en kan niet worden gecombineerd met andere kortingscodes.
Contact
Heb je nog vragen?
Onze klantenservice helpt je graag persoonlijk verder.
Kunden Support:
E-Mail: [email protected]
Team aanvragen:
E-Mail: [email protected]